2014. január 10., péntek

Halas-spenótos tészta

  

  
A spenót és a hal merész párosítása meglepően finom. Jó sok fokhagymával az igazi.
  
Hozzávalók:
  • 3 doboz konzerv hal (két tonhal és egy makréla)
  • 30 dkg fagyasztott spenót
  • 8 gerezd fokhagyma
  • 2 dl tejszín
  • 2 evőkanál tejföl
  • egy kevés reszelt szerecsendió
  • frissen őrölt tarkabors
 
Elkészítés:
  • A halat - miután az olaj nagy részét leöntöttem róla - a spenóttal fedő alatt párolni kezdtem. Amikor felforrt, hozzáadtam a zúzott fokhagymát és a borsot, majd kb. 10 percig pároltam.
  • Végül tejszínnel és tejföllel dúsítottam, reszeltem bele egy pici szerecsendiót, és pár perc összeforralás után tésztára szedve tálaltam.
   

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi, nekem nagyon tetszik ez a halas-spenótos tészta! Ki is fogom próbálni, spenóttal még nem csináltam:)
    Kérlek, nézzél be hozzám, egy blogjátékra invitálnálak meg!:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Roza! Köszönöm szépen, remélem nem haragszol meg, ha megszakítom a láncot.

    VálaszTörlés